johannah94

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Johannah - 26 januari 2011 15:51

  jaha då var man hemma efter ännu en skoldag då. Pappa kom och hämta mig efter skolan så då åkte vi till tuna park för att köpa stift. intressant jag vet.  nej har väl inte hänt så mycket förutom att jag var i skolan och pluggade. vi ska ha ett fonitik prov på måndag och jag kommer ju då misslyckas totalt eftersom att jag inte fattar någonting, jag vet jag har kanske ingen positiv inställning, jag har lätt för att säga till männiksor att man måste vara positivt och ha en bra inställning till saker. Men ja sen är det ju svårt att göra det själv också som jag då alltid har svårt för när jag allltid säger att ingenting går och jag kommer att misslyckas hela tiden. men jag lovar jag ska bli bättre på det (kolla en bra inställning trots allt) ni vet vad man brukar säga, man lär sig genom att lära ut.   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards