johannah94

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

hej på dig

Av Johannah - 22 januari 2011 10:09

Tjo!  

har inte bloggat på länge nu har helt enkelt glömt bort det. Men i alla fall så var jag i skolan i måndags och så träffade jag Rebecca och så åkte vi hem tilll mig och kollade på desperate houswives, detta var ytterst trevligt. På tisdagen så tror jag vi kollade på filmen flight 93 eller var det på onsdagen kommer inte ihåg riktigt. Var hos min bror på onsdagen och åt tacos och spela wii hehe det var kul.  

På torsdagen var jag ledig så jag passade på att ta det lungt, åkte hem till min syster fast hon var inte där utan jag och mamma satt och väntade på henne typ, nej orkar inte förklara sen vad som hände. På fredagen var jag mest hemma och tog det lungt, var ledig då så det var skönt. Ja och sedan blev det plötsligt lördag och här är jag nu då. Har just inga mer planer att göra förutom att jag ska åka iväg till min bror och plugga matte sen vid fyra.

Ha det gött

kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johannah - 1 augusti 2011 12:26

Hej det där med att jag skulle försöka bli bättre på att blogga verkar inte ha fungerat sådär jättebra och jag kan inte lova att det kommer att bli bättre. Men i alla fall så idag ska jag träffa Rebecca och åka iväg till en häst som jag ska provrid...

Tja

Av Johannah - 14 april 2011 21:17

hallå där! idag har jag varit i skolan som vanligt, jag kanske borde sluta nämna detg med tanke på att det är nog ganska uppenbart, men i alla fall, efter det var jag borta och kollade på en musikal som min kompis Rebecca medverkade i, hon var supe...

Av Johannah - 12 april 2011 17:43

har inte bloggat på vääldigt länge så jag kan ju försöka komma ihåg vad jag har gjort den senste tiden.  Vecka tolv var vi borta i dalarna där vi var på begravning, vi bodde i stugor vilket var ganska mysigt men det var ju inte kul att min mammas f...

Av Johannah - 28 februari 2011 16:52

hej Har vart i sälen  och åkt skidor från torsdagen till söndagen och haft skoj. Vi har åkt hundsläde och åkt skidor såklart. Dock var det inte så bra väder så man såg ingenting i backen när man åkte skidor. Men annars var det kul idag har jag va...

Av Johannah - 23 februari 2011 18:43

har inte bloggat på ett tag är inte så jätte bra på att blogga. Men i alla fall för att komma i fatt så punktar jag upp vad jag har gjort dem senaste dagarna. Måndag: var hos rebecca och gjorde ett grymt bra sammarbete och hade lite sådär allmänt...

Skapa flashcards