johannah94

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Johannah - 23 januari 2011 21:07

jaha det var en trevlig helg och imorgon är det skola , har inte hänt så mycket idag pluggade jag matte med min bror och så beställde vi hem mat från burger king har faktiskt aldrig ätit från burger king någon gång hehe lite efter tror jag. Men men imorgon kommer det skola och ja det blir väl som vanligt antar jag ska lämna in någon jobbig uppsats som jag har jobbat med i helgen hmm. Sen efter skolan bär det av till min bror förmodligen för att plugga matte igen. har svårt för matte så det behövs, och så har man ju då en väldigt generös bror som hjälper en också. Har precis duschat så nu blir det till att sova, booring, fast ändå skönt.

Good night sleep tight

Kram  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards