johannah94

Alla inlägg under april 2011

Tja

Av Johannah - 14 april 2011 21:17

hallå där!

idag har jag varit i skolan som vanligt, jag kanske borde sluta nämna detg med tanke på att det är nog ganska uppenbart, men i alla fall, efter det var jag borta och kollade på en musikal som min kompis Rebecca medverkade i, hon var superduktig och har jag glömt att nämna att hon har skitgulliga öron, hehe

ha det super  

Av Johannah - 12 april 2011 17:43

har inte bloggat på vääldigt länge så jag kan ju försöka komma ihåg vad jag har gjort den senste tiden.

 Vecka tolv var vi borta i dalarna där vi var på begravning, vi bodde i stugor vilket var ganska mysigt men det var ju inte kul att min mammas farmor hade gått bort  

(Tack för din tid här hos oss)

 

Vecka 13 och 14 har jag inte mycket minne av, det var mest det vanliga, vart i skolan och pluggat en hel del med tanke på att vi hade ganska mycket plugg men nu börjar det bli lite mindre. Igår var jag med rebecca, vi åkte och köpte lite slagsta glass och jag passade på att ge henne en present eftersom att hon hade fyllt år (grattis till Rebecca) Efter att vi hade varit i slagsta åkte vi hem till Rebecca och gjorde ett sjukt bra sammarbete.    

Här är Rebecca innan hon har öppnat presenten


 här försöker Rebecca desperat äta upp presenten


Här har Rebecca öppnat presentet


Detta är då inte Rebecca utan hennes katt Remus som ligger på golvet och verkar ha det bra.


Bye Bye  




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards