johannah94

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

sjuuuk

Av Johannah - 1 februari 2011 20:33

hej  

jaha då har man varit sjuk i tre dagar då tråkigt tråkigt. Stannade hemma från skolan i måndags och i tisdags men ska till skolan imorgon. Ja det har ju inte hänt så mycket då. men eftersom att jag inte har bloggat på ett tag så tänkte jag väl ta upp lite om vad jag gjorde dem andra dagarna. ja i torsdags så åkte jag till västerås för att bada i isvak och det var hur kallt som hellst jag tänkte bara på en sak vid det tillfället jag var i isvaken och det var, hjälp rädda mig jag vill härifrån!, och inte på hur jag kanske skulle ta mig upp, utan jag fick bara panik. nej jag kan alla fall garantera att jag inte kommer göra det där igen.


på fredagen åkte vi pulka med skolan hehe jo det gick väl sådär hade inga bra kläder för att vara ute i snön med, hade inte ens vantar suck.

Sen i helgen fick vi gäster hem till oss som skulle bo hos oss under helgen som t.ex min kusin och min moster och hennes man och deras jobbiga hund som skäller 24 ,7, han springer omkring och skäller i princip hela tiden och gör han inte det så springer han och biter i saker och river sönder mattor som han gjorde med våran medan han var här.

 Jaja men han är ju söt ändå.

sen på söndagen blev jag sjuk och jag har mest kollat på film och ätit nudlar och druckit äppel juice från söndagen till tisdagen hehe.

men imorgon blir det skola

kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johannah - 1 augusti 2011 12:26

Hej det där med att jag skulle försöka bli bättre på att blogga verkar inte ha fungerat sådär jättebra och jag kan inte lova att det kommer att bli bättre. Men i alla fall så idag ska jag träffa Rebecca och åka iväg till en häst som jag ska provrid...

Tja

Av Johannah - 14 april 2011 21:17

hallå där! idag har jag varit i skolan som vanligt, jag kanske borde sluta nämna detg med tanke på att det är nog ganska uppenbart, men i alla fall, efter det var jag borta och kollade på en musikal som min kompis Rebecca medverkade i, hon var supe...

Av Johannah - 12 april 2011 17:43

har inte bloggat på vääldigt länge så jag kan ju försöka komma ihåg vad jag har gjort den senste tiden.  Vecka tolv var vi borta i dalarna där vi var på begravning, vi bodde i stugor vilket var ganska mysigt men det var ju inte kul att min mammas f...

Av Johannah - 28 februari 2011 16:52

hej Har vart i sälen  och åkt skidor från torsdagen till söndagen och haft skoj. Vi har åkt hundsläde och åkt skidor såklart. Dock var det inte så bra väder så man såg ingenting i backen när man åkte skidor. Men annars var det kul idag har jag va...

Av Johannah - 23 februari 2011 18:43

har inte bloggat på ett tag är inte så jätte bra på att blogga. Men i alla fall för att komma i fatt så punktar jag upp vad jag har gjort dem senaste dagarna. Måndag: var hos rebecca och gjorde ett grymt bra sammarbete och hade lite sådär allmänt...

Skapa flashcards